Jangan sesekali kalian setuju dengan kebathilan..jangan sesekali kalian benarkan kebathilan..jangan sesekali kalian bersama dengan kebathilan..jangan sesekali kalian campuri kebenaran dengan kebathilan..jangan sesekali kalian meletakkan kebathilan melepasi kebenaran..barulah kalian menjadi orang yang benar di atas kebenaran..

Sunday 2 December 2012

Testimonial: Kes 9

NAMA
:
Saiful Sabdan
ALAMAT
:
550-C, Kampung 9, Jalan Tengkera, 75200 Melaka.
TARIKH LAHIR
:
29-12-1986
JANTINA
:
Lelaki
BANGSA
:
Melayu
AGAMA
:
Islam
TARAF PENDIDIKAN
:
SPM
TARAF PERKAHWINAN
:
Bujang
TARIKH MULA DATANG KE RAUDHATUL IKHLAS
:
Tahun 2010


Dengan nama Allah Yang Maha Mulia saya mengaku apa yang saya tulis benar, sekiranya saya bohong saya akan dilaknat ALLAH s.w.t.

SEBAB DATANG KE RAUDHATUL IKHLAS:
Untuk menyelesaikan masalah dalaman diri dan ditunjuki ke jalan yang benar dan diterima ALLAH s.w.t.

KEADAAN SEKARANG:
(Nyatakan perubahan-perubahan yang dirasai selepas mendatangi Raudhatul Ikhlas)

Saya merasai diri saya mula takut pada ALLAH dan azab Nya. Saya mula takut nak tinggal solat fardhu, takut nak buat dosa, maksiat kerana putus hubungan dengan ALLAH lebih sakit dari putus hubungan dengan kekasih.

Masalah dalaman saya mulai kurang da nada perubahan..dengan izin ALLAH pasti hilang.

KEADAAN SEBELUM MENDATANGI RAUDHATUL IKHLAS:
(Tuliskan dengan ringkas keadaan diri, masalah dan sebagainya sebelum mendatangi Raudhatul Ikhlas)

Saya seorang pendosa, maksiat, tinggalkan solat fardhu, tidak puasa bulan ramadhan dengan sengaja, kaki disco, minum arak, mencuri duit keluarga, kaki judi, berzina, liwat, malas kerja, sombong, pengambil dadah, ais, ganja, pil, disko, dan lain-lain benda yang memudaratkan saya. Terlibat dengan masalah dalaman menghina dan menolak ALLAH dan kebenaran.

KOMEN ANDA MENGENAI RAUDHATUL IKHLAS DAN JALAN INI

Pertama sekali syukur sangat-sangat pada ALLAH s.w.t. pilih saya dalam jalan ini.
Raudhatul Ikhlas dan jalan ini saya akui memang sangat-sangat berkesan pada saya dan orang lain kerana saya ditunjuki oleh orang-orang yang benar dan dirahmati ALLAH s.w.t.

No comments:

Post a Comment