Jangan sesekali kalian setuju dengan kebathilan..jangan sesekali kalian benarkan kebathilan..jangan sesekali kalian bersama dengan kebathilan..jangan sesekali kalian campuri kebenaran dengan kebathilan..jangan sesekali kalian meletakkan kebathilan melepasi kebenaran..barulah kalian menjadi orang yang benar di atas kebenaran..

Sunday 2 December 2012

Testimonial: Kes 7


NAMA
:
Mohd Fadli Kamis
ALAMAT
:
JB2809 Taman IKS Pulai Indah Lorong 8, 77300 Pulai, Melaka
TARIKH LAHIR
:
8-10-1977
JANTINA
:
Lelaki
BANGSA
:
Melayu
AGAMA
:
Islam
TARAF PENDIDIKAN
:
SPM
TARAF PERKAHWINAN
:
Bujang
TARIKH MULA DATANG KE RAUDHATUL IKHLAS
:
Julai 2011


Dengan nama Allah, apa yang saya tulis ini benar. Jika saya berbohong, saya akan menerima kutukan tuhan.

SEBAB DATANG KE RAUDHATUL IKHLAS:

Hidup dalam kekeliruan dan kekusutan dan ingin kembali kepada kebenaran.

KEADAAN SEKARANG:
(Nyatakan perubahan-perubahan yang dirasai setelah mendatangi Raudhatul Ikhlas)

Dengan nama ALLAH apa yang saya sampaikan adalah benar. Dengan izin ALLAH hidup kembali tenang, hidup ada hala tuju, kembali beribadat dengan tuhan dan belajar menjadi orang yang ikhlas dalam menjalani seluruh kehidupan.

KEADAAN SEBELUM MENDATANGI RAUDHATUL IKHLAS:
(Tuliskan dengan ringkas keadaan diri, masalah dan sebagainya sebelum mendatangi Raudhatul Ikhlas)

Saya terlibat dalam maksiat yang tegar seperti zina, dadah, karaoke, clubbing, arak, bercampur dengan kumpulan gangster, melawan ibubapa, suka sekodeng perempuan, video lucah. Terlibat dengan perkara kebathilan dengan ilmu pengasih, ilmu kebal, mentera, nombor ekor dan pemujaan. Hidup sangat hipokrit dan munafik.

Saya juga terlibat dengan persatuan selendang merah, budi suci, cakra alam dan silat cekak, tetapi dalam masa yang sama saya banyak terlibat dengan maksiat. Apa yang saya amalkan itu tidak mampu membawa saya kepada kedekatan dengan tuhan, tetapi lebih menjadikan saya orang yang semakin sombong dan riak.

Saya telah salah faham dengan apa yang saya belajar itu kononnya akan dibantu oleh malaikat ALLAH ketika dalam keadaan terdesak tetapi dalam masa yang sama hubungan saya dengan tuhan tidak ikhlas kerana sering mengharapkan kelebihan.


KOMEN ANDA MENGENAI RAUDHATUL IKHLAS DAN JALAN INI

Bagi mereka yang ingin kembali kepada kebenaran, datanglah. Di sini pasti anda akan temui jalan yang lurus itu. Jalan orang orang yang benar benar ikhlas.

No comments:

Post a Comment